Zobrazeno 1 - 10
of 234
pro vyhledávání: '"21st-century curriculum"'
Autor:
Mapuya, Medson
Publikováno v:
Research in Educational Policy & Management; 2023, Vol. 5 Issue 3, p108-127, 20p
Autor:
Richard Steward
Publikováno v:
The Toxic Classroom ISBN: 9780367824310
The Toxic Classroom
The Toxic Classroom
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::afb529d410a15c98629d285ad3f6acae
https://doi.org/10.4324/9780367824310-10
https://doi.org/10.4324/9780367824310-10
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Conrad Hughes, Clementina Acedo
Publikováno v:
PROSPECTS. 44:503-525
This article addresses the core competences, attitudes and knowledge that the authors believe will promote transformative learning in the 21st century and should, therefore, feature in curriculum design. It first defines the purpose of curriculum, st
Publikováno v:
Career Development for Exceptional Individuals. 33:95-105
A pretest—posttest control group experimental design was used to evaluate the effectiveness of EnvisionIT, a 10-unit web-based curriculum designed to teach secondary students information technology (IT) skills in the context of transition-planning
Autor:
Habibah Ab Jalil, Ismi Arif Ismail, Aini Marina Ma’rof, Chee Leong Lim, Nurhanim Hassan, Nur Raihan Che Nawi
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 12, Iss 10, p 680 (2022)
Agility and future readiness are fundamental 21st-century skills that could guide university students globally to thriving and benefiting from a VUCA—volatile, uncertain, complex, and ambiguous—world. The ability to respond flexibly, make informe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5019105729604446b3ce0b63eda3767f
Publikováno v:
Career Development and Transition for Exceptional Individuals; August 2010, Vol. 33 Issue: 2 p95-105, 11p
Autor:
PHAN, PHILLIP
Publikováno v:
BizEd. Sep/Oct2011, Vol. 10 Issue 5, p38-45. 6p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.