Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"21st century competences"'
Publikováno v:
Jurnal Civics: Media Kajian Kewarganegaraan, Vol 20, Iss 1, Pp 65-74 (2023)
The challenge of producing highly competitive and superior human resources is faced by nations worldwide, including Indonesia's education sector, specifically in Civic Education. Enhancing the quality of education requires a reconstructed curriculum
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ca64946612ca43fbbb8b6178b6659a96
Contextualised learning is required for learners to master successfully the ‘big ideas’ of science and to perceive the relevance of science education. Science curricula can either foster or impair teaching for contextualised learning depending on
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______307::90fd9e144ee43feffd45ad6d6e39e067
https://hdl.handle.net/1822/82560
https://hdl.handle.net/1822/82560
Autor:
Penderi, Efthymia
Publikováno v:
Διάλογοι! Θεωρία και πράξη στις επιστήμες αγωγής και εκπαίδευσης; Τόμ. 8 (2022); 70-97
Dialogoi! Theory and Praxis in Education; Vol. 8 (2022); 70-97
Dialogoi! Theory and Praxis in Education; Vol. 8 (2022); 70-97
Οι ικανότητες του 21ου αιώνα δεν αποτελούν μια νέα πρόταση στο χώρο της εκπαίδευσης. Ο τρόπος που οργανώνονται, αλληλοσυμπληρώνονται και
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Administração: Ensino e Pesquisa; Vol. 21 No. 1 (2020): January-April; 181-213
Administração: Ensino e Pesquisa; v. 21 n. 1 (2020): Janeiro-Abril; 181-213
Administração (São Paulo. Online)
Associação Nacional dos Cursos de Graduação em Administração (ANGRAD)
instacron:ANGRAD
Administração: Ensino e Pesquisa; v. 21 n. 1 (2020): Janeiro-Abril; 181-213
Administração (São Paulo. Online)
Associação Nacional dos Cursos de Graduação em Administração (ANGRAD)
instacron:ANGRAD
In this paper we investigate whether there is an alignment between the competencies developed in the teaching and learning innovations of business schools in Brazil and the competences of the 21st century administrator required by employers and socie
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::88ff00a456c1bf3899298b842c8b32d7
https://raep.emnuvens.com.br/raep/article/view/1738
https://raep.emnuvens.com.br/raep/article/view/1738
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This article focuses on robots in elementary school. The authors present an analysis of a number of educational, legal and technical aspects. The article also includes an overview of literature on robotics in elementary school. In the second part a d
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4084::e8ac2a431c156fb55eff5ce3abc72932
http://hdl.handle.net/20.500.12128/7888
http://hdl.handle.net/20.500.12128/7888
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.