Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"2-tuple model"'
Autor:
Katia Ninozca Flores-Ledesma, María Eugenia Navas Rios, Carlos Oswaldo Venturo Orbegoso, Myriam Griselda Lora Loza, Claudia Milena Gómez-Zuluaga, Mónica Elisa Meneses-La Riva, Ana María Vallina-Hernández, Willian Sebastián Flores-Sotelo
Publikováno v:
Neutrosophic Sets and Systems, Vol 62, Pp 20-27 (2023)
This paper aims to introduce a hybrid model between the Additive Ratio Assessment System (ARAS) method and the neutrosophic 2-tuples linguistic model. ARAS is used to make complex decisions by comparing the collected data with optimal values. The neu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0ee449f49eb8457087adbe647766f664
Autor:
Diego Fabricio Tixi Torres, Carlos Gilberto Rosero Martinez, Ned Vito Quevedo Arnaiz, Jorge Gabriel Del Pozo Carrasco
Publikováno v:
Neutrosophic Sets and Systems, Vol 52 (2022)
Every court is responsible for applying the law under the principles of fairness, justice, ethical-legal, and human value because it cannot be forgotten that every criminal is a human being. The foregoing is the reason why the application of extenuat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d0654868a7614c92a4e08cfaaef57eab
Autor:
Ramón Alberto Carrasco, María Francisca Blasco, Jesús García-Madariaga, Enrique Herrera-Viedma
Publikováno v:
International Journal of Interactive Multimedia and Artificial Intelligence, Vol 5, Iss 4, Pp 21-27 (2019)
In the literature there are some proposals for integrated schemes for campaign management based on segmentation from the results of the RFM model. RFM is a technique used to analyze customer behavior by means of three variables: Recency, Frequency an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/682242c11dee4a58bd866b0609693e1f
Autor:
Ramón Alberto Carrasco, María Francisca Blasco, Jesús García-Madariaga, Ana Pedreño-Santos, Enrique Herrera-Viedma
Publikováno v:
Technological and Economic Development of Economy, Vol 24, Iss 4 (2018)
The relationship between customer churn and their complaints is sufficiently contrasted in the telecom sector. Therefore, a key part of a company’s strategy is the measurement of this dissatisfaction. It is important to conduct periodic surveys on
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/85708bf8dbce4b429c258b204735f41d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jesús García-Madariaga, Ramón Alberto Carrasco, Enrique Herrera-Viedma, María Francisca Blasco
Publikováno v:
Re-Unir. Archivo Institucional de la Universidad Internacional de La Rioja
instname
Digibug. Repositorio Institucional de la Universidad de Granada
International Journal of Interactive Multimedia and Artificial Intelligence, Vol 5, Iss 4, Pp 21-27 (2019)
instname
Digibug. Repositorio Institucional de la Universidad de Granada
International Journal of Interactive Multimedia and Artificial Intelligence, Vol 5, Iss 4, Pp 21-27 (2019)
In the literature there are some proposals for integrated schemes for campaign management based on segmentation from the results of the RFM model. RFM is a technique used to analyze customer behavior by means of three variables: Recency, Frequency an
Autor:
Jesús García-Madariaga, María Francisca Blasco, Ramón Alberto Carrasco, Ana Pedreño-Santos, Enrique Herrera-Viedma
Publikováno v:
Technological and Economic Development of Economy; Vol 24 No 4 (2018); 1606-1629
Digibug. Repositorio Institucional de la Universidad de Granada
instname
Technological and Economic Development of Economy, Vol 24, Iss 4 (2018)
Digibug. Repositorio Institucional de la Universidad de Granada
instname
Technological and Economic Development of Economy, Vol 24, Iss 4 (2018)
The relationship between customer churn and their complaints is sufficiently contrasted in the telecom sector. Therefore, a key part of a company’s strategy is the measurement of this dissatisfaction. It is important to conduct periodic surveys on