Zobrazeno 1 - 10
of 99
pro vyhledávání: '"2-pentylfuran"'
Autor:
Humaira Yasmin, Zafar Abbas Shah, Saqib Mumtaz, Noshin Ilyas, Urooj Rashid, Abdulaziz Abdullah Alsahli, Yong Suk Chung
Publikováno v:
Frontiers in Plant Science, Vol 14 (2023)
Rhizoctonia solani (RS) is a pathogenic fungus that affects maize (Zea mays L.) plants and causes banded leaf and sheath blight (BLSB) with severe consequences leading to significant economic losses. Contrarily, rhizobacteria produce numerous volatil
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9dd03f3cd4b74c65982a286e8dda5f8a
Autor:
EFSA Panel on Additives and Products or Substances used in Animal Feed (FEEDAP), Vasileios Bampidis, Giovanna Azimonti, Maria de Lourdes Bastos, Henrik Christensen, Mojca Durjava, Maryline Kouba, Marta López‐Alonso, Secundino López Puente, Francesca Marcon, Baltasar Mayo, Alena Pechová, Mariana Petkova, Fernando Ramos, Yolanda Sanz, Roberto Edoardo Villa, Ruud Woutersen, Paul Brantom, Andrew Chesson, Johannes Westendorf, Paola Manini, Birgit Dusemund
Publikováno v:
EFSA Journal, Vol 21, Iss 3, Pp n/a-n/a (2023)
Abstract Following a request from the European Commission, EFSA was asked to deliver a scientific opinion on the safety and efficacy of 2‐acetylfuran [13.054] and 2‐pentylfuran [13.059] belonging to chemical group 14 (furfuryl and furan derivativ
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e7fbf7eb2f5d4c6f95e009bacbcfafa4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.