Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"16S–23S ITS secondary structure"'
Autor:
Lira A. Gaysina, Jeffrey R. Johansen, Aniket Saraf, Rezeda Z. Allaguvatova, Sagarika Pal, Prashant Singh
Publikováno v:
Diversity, Vol 14, Iss 8, p 620 (2022)
During a study of biodiversity of cyanobacteria in Gorely volcano soils (Kamchatka Peninsula), a strain of heterocytous, a false branching cyanobacterium with gradually tapered filaments, was isolated. Prominent features of the strain were purplish-g
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7dd8abf1520d45a3af3678c26e435f63
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
LOCUS Repositório Institucional da UFV
Universidade Federal de Viçosa (UFV)
instacron:UFV
Universidade Federal de Viçosa (UFV)
instacron:UFV
The Amazon Rainforest holds great tropical biodiversity, mainly because of its favourable climatic conditions. The high temperatures, luminosity and humidity coupled with the nutritional simplicity of cyanobacteria allow undiscovered diversity to flo
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.