Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"13C-15N"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
New Phytologist, 2013 Apr 01. 198(1), 214-221.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/newphytologist.198.1.214
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sameera A, Alghamdi
Publikováno v:
Saudi Journal of Biological Sciences
Fungal is a physiological trail and its understanding in the assimilation with the transfer of carbon (C) cum nitrogen (N) or (C/N) to orchid-seedlings have not been determined. Labelled stable isotopes 13C and 15N were used to plan the flow of C and
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
CONICET Digital (CONICET)
Consejo Nacional de Investigaciones Científicas y Técnicas
instacron:CONICET
SEDICI (UNLP)
Universidad Nacional de La Plata
instacron:UNLP
Consejo Nacional de Investigaciones Científicas y Técnicas
instacron:CONICET
SEDICI (UNLP)
Universidad Nacional de La Plata
instacron:UNLP
The contribution of maize to the diet of prehispanic populations that inhabited Mendoza Province, the thensouthernmost limit of agriculture in America, has been largely debated. Recently, on the basis of d13C data, it was suggested that cacti may mim
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::f6b4af01abeb2905360ea3e4465216c0
https://www.journals.uchicago.edu/doi/10.1086/685560
https://www.journals.uchicago.edu/doi/10.1086/685560
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.