Zobrazeno 1 - 10
of 295
pro vyhledávání: '"英語学習"'
Autor:
張芳全 Fang-Chung Chang
Publikováno v:
臺灣教育社會學研究, Vol 22, Iss 2, Pp 47-91 (2022)
本研究分析基隆市國中生的家庭社經地位對英語補習時間成長的影響、英語補習時間成長對英語學習成就的影響,從五學期1,234名學生資料以潛在成長模式分析獲得以下結論:一、國中生英
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/54add7a66d814964870233be241c831a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
謝觀崢 Kuan-Cheng Hsieh
Publikováno v:
Shizi Peiyu Yu Jiaoshi Zhuanye Fazhan Qikan, Vol 13, Iss 3, Pp 59-82 (2020)
本研究使用線性分析模式與多群組模式檢定,調查南部科技大學學生501 人在英語學習信念、焦慮與效能之間的差異與關係,進而建立英語學習效能之因果模式。線性分析模式研究結果顯示:
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f56e204633ee4566b627755d82d7975e
Autor:
杜海寧 Hai-Ning Du, 林志哲 Chih-Che Lin
Publikováno v:
Shizi Peiyu Yu Jiaoshi Zhuanye Fazhan Qikan, Vol 13, Iss 3, Pp 83-112 (2020)
本研究旨在探討讀者劇場對技術型高中餐飲科學生英語學習動機及學習成就之影響,並透過實驗組與控制組之比較,來檢視其差異。研究對象為臺北市某技術型高中餐飲科二年級學生共72 人
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3aa6bb9b2ebf41b2a35101c30b7ddb71
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
研究紀要 = Kunitachi College of Music journal. 57:7-18
CLILに基づき音楽大学へ通う学生を対象としたオンライン授業時における疲労を軽減させるコンテンツを開発することを目的に本研究を行った。研究開始当初,学生たちは身体の状態に関
Autor:
UCHIDA, Shodai
Publikováno v:
和洋女子大学英文学会誌 = Language and Literature of Wayo Women's University. 58:1-19
現在、英語は国際語(国際共通語)として疑いようのない地位を築いており、全世界の人口の1/4にあたる20億人近くが使用しているとされている。このように世界中で使用されている英
Autor:
TANAKA, Yui, UCHIDA, Shodai
Publikováno v:
和洋女子大学英文学会誌 = Language and Literature of Wayo Women's University. 58:58-76
日本人英語学習者にとって英語を話せるようになることは容易ではない。特に大人になってからの言語習得は子どもに比べて、ネイティブスピーカーのような英語を話せるようになるに