Zobrazeno 1 - 10
of 833
pro vyhledávání: '"自有品牌"'
Publikováno v:
Application Research of Computers / Jisuanji Yingyong Yanjiu. Mar2020, Vol. 37 Issue 3, p789-793. 5p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rodden, Graeme
Publikováno v:
China Pulp & Paper Industry. Dec2022, Vol. 43 Issue 1, p34-36. 3p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Xitong Gongcheng Lilun yu Shijian (Systems Engineering Theory & Practice). Aug2018, Vol. 38 Issue 8, p2006-2017. 12p.
Publikováno v:
Xitong Gongcheng Lilun yu Shijian (Systems Engineering Theory & Practice). Mar2019, Vol. 39 Issue 3, p682-694. 13p.
Autor:
LI, CHEN-WEI, 李晟瑋
107
From the late 1960s to the late 1980s, it was the fastest period of industrial development in Taiwan, and it was also the most brilliant era of the foundry industry. Taiwan's water hardware industry has rich experience in foundry. With the c
From the late 1960s to the late 1980s, it was the fastest period of industrial development in Taiwan, and it was also the most brilliant era of the foundry industry. Taiwan's water hardware industry has rich experience in foundry. With the c
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/j8fmv3
Autor:
ZHONG, CHEN-YAN, 鐘晨晏
107
This study aims to examine the effects of brand attitudes and brand equity on private brand products' purchase intention. This study also measured the moderation effect of storytelling marketing on brand attitude to brand equity as well as t
This study aims to examine the effects of brand attitudes and brand equity on private brand products' purchase intention. This study also measured the moderation effect of storytelling marketing on brand attitude to brand equity as well as t
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/7pj5p9