Zobrazeno 1 - 10
of 893
pro vyhledávání: '"移民"'
Autor:
楊洲松 Chou-Sung Yang
Publikováno v:
Journal of Curriculum Studies, Vol 16, Iss 2, Pp 1-10 (2021)
本文旨在探究數位原住民之特質及課程教學的因應改革之道。首先就數位原住 民之特質進行分析,指出數位原住民的特質有:一、天然數位控;二、思維的空間跳躍;三、現實與超現實的
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5941e7bd52c346e388416581caa79365
Autor:
中原, 慧
甲第25046号
文博第951号
新制||文||743(附属図書館)
学位規則第4条第1項該当
Doctor of Agricultural Science
Kyoto University
DGAM
文博第951号
新制||文||743(附属図書館)
学位規則第4条第1項該当
Doctor of Agricultural Science
Kyoto University
DGAM
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2433/288480
Autor:
Wessendorf, Susanne
Publikováno v:
Urban Studies, 2019 Jan 01. 56(1), 131-146.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26594514
Autor:
楊巧玲 Chiao-Ling Yang
Publikováno v:
臺灣教育社會學研究, Vol 20, Iss 2, Pp 39-90 (2020)
本研究旨在反省教育學門的知識生產權力關係,聚焦於「新移民子女」教育議題期刊論文,立基於傅柯學派的觀點,針對說什麼/做什麼、誰被說/由誰說、怎麼說/怎麼做展開論述分析,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d2198a546f884b13bcb396230fd0675f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Urban Studies, 2018 Nov 01. 55(14), 3185-3201.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26533016
Publikováno v:
Urban Studies, 2018 Oct 01. 55(13), 2923-2945.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26510444
Publikováno v:
Urban Studies, 2018 Jul 01. 55(9), 1904-1923.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26510393
Autor:
Lee, Hak-Seon
Publikováno v:
World Affairs, 2018 Jul 01. 181(2), 181-205.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26510643
Publikováno v:
Urban Studies, 2018 Feb 01. 55(2), 384-405.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26428445