Zobrazeno 1 - 10
of 139
pro vyhledávání: '"情境"'
Autor:
Bo-Yi Wu, Kun-Hung Cheng
Publikováno v:
Jiàoyù zīliào yǔ túshūguǎn xué, Vol 61, Iss 2, Pp 93-125 (2024)
This study aimed to develop a gamified virtual tour application for library instruction using an immersive learning authoring online platform, namely Uptale. We then e valuated s tudents’ affective (i.e., learning motivation and situational inte
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e08610d9940e4aff9eb4659e9f899e30
Autor:
Wu, Xiaohong, Lai, Ivan Ka Wai
Publikováno v:
Journal of Hospitality and Tourism Technology, 2023, Vol. 14, Issue 4, pp. 523-539.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JHTT-04-2022-0093
Publikováno v:
Journal of Hospitality and Tourism Technology, 2022, Vol. 14, Issue 2, pp. 154-171.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JHTT-02-2022-0043
Publikováno v:
Journal of Research in Education Sciences, Vol 67, Iss 3, Pp 113-146 (2022)
本研究目的首先探討實驗組與對照組參與者在食安素養、食安態度與食安自陳行為和使用保健產品行為的現況及差異,並進而分析國中生食安素養現況及藉由實證知情實務(Evidence-Informed Prac
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/059c27b3ff5b475c928c14fde727fddb
Autor:
Lui, Tsz-Wai, Goel, Lakshmi
Publikováno v:
Journal of Hospitality and Tourism Technology, 2022, Vol. 13, Issue 3, pp. 441-460.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JHTT-03-2021-0091
Publikováno v:
International Journal of Chinese Language Teaching, Vol 3, Iss 1, Pp 36-56 (2022)
以商务情境为纲并从中提取出典型话题是现行商务汉语教材最常见的编排方式之一,但由于缺 乏实证研究和实践验证的支撑,如何保证教材的适用性和实用性一直是一个难点。为了解决商
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/451b95988ea14525931249e9b17333b8
Publikováno v:
中西医结合护理, Vol 7, Iss 7, Pp 122-125 (2021)
Objective To explore and evaluate the scenario-based storytelling therapy as an intervention on cognitive impairment after ischemic stroke. Methods Totally 64 patients with cognitive impairment after acute ischemic stroke were randomly divided into c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5484d66197ee4cd2990ca51ca1ed5c1d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
吳枚瑛 Mei-Ying Wu, 洪瑞兒 Zuway-R Hong
Publikováno v:
Journal of Research in Education Sciences, Vol 65, Iss 3, Pp 187-223 (2020)
本研究旨在發展青少年健康素養量表,再以此量表探討量表之健康知識、健康態度與健康行為的相關及預測因素。首先進行青少年健康素養量表之編製,由 206 位學生的預試及1,005位學生的正
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0e20cea87a11427d89a9e496b64c09c1
Autor:
王佳琪 Chia-Chi Wang, 楊棨棠 Chi-Tang Yang
Publikováno v:
Journal of Research in Education Sciences, Vol 64, Iss 1, Pp 213-240 (2019)
本研究目的旨在以科學想像力歷程模式為基礎,探討科學想像力融入國小自然科「簡單力學─力與運動」課程教材,是否能有效提升國小高年級學生的科學想像力及教學品質。研究設計採準
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/33f8bfe738e0438ca37a060094c3c81d