Zobrazeno 1 - 10
of 1 596
pro vyhledávání: '"“femvertising”"'
Autor:
Hernández-Willoughby, Silvia1 silvia.willoughby@academicos.udg.mx, Pernias, Patrícia Lázaro2 Patricia.Lazaro@uab.cat
Publikováno v:
Mercados y Negocios. May-Aug2023, Vol. 24 Issue 49, p43-63. 21p.
BRANDED LUXURY JEWELLERY NEW EXPRESSION: AN INTERACTION OF FEMVERTISING, BRAND IMAGE AND BRAND LOVE.
Autor:
MISRA, Richa1 richa.misra@jaipuria.ac.in, AGGARWAL, Ekta2 ektaaggarwal1985@gmail.com, MAHAJAN, Renuka1 renuka.mahajan@jaipuria.ac.in, SINGH, Anurupa B.3 absingh@amity.edu
Publikováno v:
Management Research & Practice. Jun2024, Vol. 16 Issue 2, p66-79. 14p.
Autor:
Waqar, Amber1, Jamil, Mahwish2, AL-Hazmi, Nabil Mohemmed3, Amir, Aleena4 amir.aleena462@gmail.com
Publikováno v:
Cogent Business & Management. 2024, Vol. 11 Issue 1, p1-17. 17p.
Autor:
Rudeloff, Christian, Bruns, Joke
Publikováno v:
Corporate Communications: An International Journal, 2024, Vol. 29, Issue 6, pp. 879-897.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/CCIJ-03-2024-0041
Autor:
Hainneville, Valentine1 (AUTHOR) hainneville.valentine@uqam.ca, Guèvremont, Amélie1 (AUTHOR), Robinot, Élisabeth1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Consumer Behaviour. Jul/Aug2023, Vol. 22 Issue 4, p933-941. 9p.
Autor:
ÖZATA, Fatma Zeynep1 fzozata@anadolu.edu.tr, EROL, Fuat2 ferol@kmu.edu.tr, TANYOLU, Sinan3 sinantanyolu@hotmail.com
Publikováno v:
Turkish Review of Communication Studies / Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi. ara2023, Issue 44, p46-72. 27p.
Publikováno v:
Cogent Business & Management, Vol 11, Iss 1 (2024)
AbstractThe raised awareness of women’s rights has resulted in their significant contribution to economic and societal advancement in the contemporary global paradigm. The promotion of female empowerment by various corporations has led to the emerg
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2fa0ba2e4ee7443f8802c77d051653c4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nashwa Elyamany
Publikováno v:
Cogent Arts & Humanities, Vol 11, Iss 1 (2024)
In this paper, I critically examine the idealized post-feminist entrepreneurial performance within elite semiotic landscapes and how these elements are jointly propagandized in the Egyptian TV advertisement and “Watch It” advertising campaign of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2f595ade70294ca0aba50138bc3dc8bf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.