Zobrazeno 1 - 10
of 116
pro vyhledávání: '"‘International Branch Campus'"'
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 11, Iss 1 (2024)
AbstractInternational branch campuses are an important form of transnational education. Although there exists a substantial literature on the rationale and the motivation to study in International Branch Campuses, research on the customer value offer
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2dcd857c173e41d3ae3a8ffe5c88bab3
Autor:
Schueller, Jessica
Publikováno v:
Career Development International, 2023, Vol. 28, Issue 2, pp. 196-216.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/CDI-05-2022-0121
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
London Review of Education, Vol 21, Iss 1 (2023)
International branch campuses (IBCs) are becoming an alternative to domestic higher education institutions. Through interviews with Chinese undergraduates at a British IBC in China, this article examines the choice of a British IBC, using a combined
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d30175a0375d4828a3d34285ea6fd266
Publikováno v:
International Journal of Educational Management, 2020, Vol. 35, Issue 1, pp. 87-107.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJEM-01-2020-0027
Publikováno v:
Student Success, Vol 11, Iss 2, Pp 82-90 (2020)
While Vietnamese students continue to enrol in international branch university campuses in Vietnam, little is known about the Vietnamese first year transition into these institutions, especially from a cultural perspective. This article presents the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f44214fc498a4c3e8d2274eb929a4913
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pamela Walsh
Publikováno v:
Athens Journal of Education, Vol 6, Iss 4, Pp 271-290 (2019)
This study presents original research findings of a qualitative study of Qatar’s international higher-education branch-campus model, which in 2016 hosted 11 international branch campuses, among the most of any country then. Few studies have examine
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ebb4f72ff0d3473686a5de1500b6f9c2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.