Zobrazeno 1 - 10
of 855
pro vyhledávání: '"КОПИНГ СТРАТЕГИИ"'
Autor:
Абдакимова, М. К.1 madina-7373@mail.ru, Гроссул, Н. С.1 iskanataly@gmail.com
Publikováno v:
Bulletin of the L.N. Gumilyov Eurasian National University. Pedagogy. Psychology. Sociology Series. 2024, Vol. 147 Issue 2, p525-537. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ақымбек, Г. Ш.1 agsh999@mail.ru, Меңлібекова, Г. Ж.1 gmen64@mail.ru, Махадиева, А. К.2 asema_2189@mail.ru, Ерниязов, О. Н.3 Planeta_79@mail.ru
Publikováno v:
Bulletin of the L.N. Gumilyov Eurasian National University. Pedagogy. Psychology. Sociology Series. 2024, Vol. 148 Issue 3, p183-202. 20p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Naučno-Pedagogičeskoe Obozrenie, Iss 4, Pp 197-211 (2022)
Исследование предпочитаемых копинг-стратегий в условиях перехода к онлайн-обучению в первые полгода пандемии 2020 г. проведено среди пед
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/70e06c6ef3ec453985b4ab2dbf30cae9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Маргарита Сауловна Фабрикант
Publikováno v:
Monitoring Obŝestvennogo Mneniâ: Ekonomičeskie i Socialʹnye Peremeny, Iss 6 (2022)
Продолжающаяся пандемия COVID-19 стала серьезным испытанием для различных аспектов системы высшего образования. Однако не столь очевидно,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/720983ad5c0845d687c1e12c62236d97
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.