Zobrazeno 1 - 10
of 44
pro vyhledávání: '"Žambochová, Marta"'
Publikováno v:
International Journal of Management and Economics, Vol 60, Iss 1, Pp 46-58 (2024)
The aim of the study is to explore how geomarketing becomes a key element in managing the business model (BM) of an established retailer on the food market. The survey sample comprised 244 stores, whose managers were questioned by means of a semi-str
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ccdb160f65ec4f8698c028b1b002a223
Publikováno v:
Spanish Journal of Marketing -ESIC, 2023, Vol. 28, Issue 1, pp. 41-58.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/SJME-07-2022-0156
Publikováno v:
British Food Journal, 2023, Vol. 125, Issue 8, pp. 3028-3049.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/BFJ-07-2022-0618
Publikováno v:
Politická ekonomie / Political Economy. 70(3):312-340
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1072848
Autor:
Jánská, Michaela, Žambochová, Marta
Publikováno v:
Communication Today. 12(2):100-111
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1002470
Autor:
Kita, Pavol, Maciejewski, Grzegorz, Žambochová, Marta, Strelinger, Jan, Mazalanova, Veronika Kitova
Publikováno v:
Forum Scientiae Oeconomia. 9(2):73-94
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=961222
Publikováno v:
Central European Business Review. 10(1):1-17
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=940996
Autor:
Žambochová, Marta
Cluster analysis has become one of the main tools used in extracting knowledge from data, which is known as data mining. In this area of data analysis, data of large dimensions are often processed, both in the number of objects and in the number of v
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-77061
Publikováno v:
Spanish Journal of Marketing - ESIC; July 2023, Vol. 28 Issue: 1 p41-58, 18p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.