Zobrazeno 1 - 10
of 14
pro vyhledávání: '"školní hry"'
Autor:
ÉGER, GÁBOR
Publikováno v:
Studia Comeniana et Historica; 2022, Issue 107/108, p123-139, 17p
Autor:
Vaněk, Václav1 vaclav.vanek@ff.cuni.cz
Publikováno v:
Word & Sense / Slovo a Smysl. 2023, Issue 43, p131-144. 14p.
Autor:
Waisser, Pavel1 PavelWaisser@seznam.cz
Publikováno v:
Historica Olomucensia: Journal for Central European History. 2014 Supplement 1, p351-375. 25p.
Autor:
Pišna, Jan
Publikováno v:
Ceska Literatura; 2017, Vol. 65 Issue 3, p435-439, 5p
Autor:
Hník, Ondřej
Autor monografie zastává názor, že existují tři oblasti, které je třeba mít v oboru didaktiky literatury i školním literárním vzdělávání na zřeteli a které je třeba udržovat v rovnováze, aby obor ani školní předmět neztratil
Tvorba anebo tvořivost, založená na myšlence osvobození a rozvíjení lidské přirozenosti, patřila k velkým tématům modernistické psychologie i pedagogiky a zájem o ni setrvává i v dnešním školském diskurzu. V něm se vyzdvihuje p
The book Proměny hudební pedagogiky (Changes in Music Pedagogy) was created as a professional music pedagogy material that focuses on current topics of art education and presents chapters with innovative didactic and methodological principles, base
Autor:
Judith Mabary
The mention of the term'melodrama'is likely to evoke a response from laymen and musicians alike that betrays an acquaintance only with the popular form of the genre and its greatly heightened drama, exaggerated often to the point of the ridiculous. F