Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"Štěpánka Chmelová"'
Autor:
Štěpánka Chmelová
Publikováno v:
Envigogika, Vol 19, Iss 1 (2024)
Tato studie se zabývá analýzou miskoncepcí z pedologie u budoucích učitelů přírodopisu, kteří studují na Pedagogické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích. Nejčastější miskoncepce byly zjišťovány pomocí 10 te
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7a646aa934b94328b1f5cedb920ec0ec
Autor:
Štěpánka Chmelová
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 31, Iss 2, Pp 178–200-178–200 (2022)
Hlavním cílem této studie bylo zjistit, jak je aktuálně využívána výuka ve venkovním prostředí učiteli 1. stupně základních škol. Protože učitelé 1. stupně většinou vyučují celou škálu předmětů, pozornost studie byla s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ed7eb75bcbac4c379c107695d82068ab
Publikováno v:
Envigogika, Vol 14, Iss 1 (2019)
Využití školních zahrad ve výuce přírodovědných disciplín zažívá v posledních letech svou renesanci. Ačkoli v České republice jsou tradičně školní zahrady využívány v environmentální výchově na základních školách, v za
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/614463e1179549b8aade389b5cd4db75
Publikováno v:
e-Pedagogium. 19:37-49
Hlavnim cilem výzkumu bylo ověřit existenci skolnich zahrad ve skolach spadajicich do krajů cesko-rakouskeho pohranici a prozkoumat materialni zabezpeceni a připravenost zakladnich skol na zavaděni zahradni pedagogiky do vyucovani. Na výzkumu