Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"Škvorová, Petra"'
Publikováno v:
Journal of Microbiology, Biotechnology & Food Sciences. Aug/Sep2024, Vol. 14 Issue 1, p1-4. 4p.
Autor:
Hassen, Hayat1,2 (AUTHOR) hayataragaw87@gmail.com, Škvorová, Petra3 (AUTHOR) skvorova@af.czu.cz, Pokhrel, Kshitiz3 (AUTHOR) pokhrelkshitiz99@gmail.com, Kulma, Martin4 (AUTHOR) kulma@af.czu.cz, Piątkowska, Ewa1 (AUTHOR) ewa.piatkowska@urk.edu.pl, Kostogrys, Renata B.1 (AUTHOR) renata.kostogrys@urk.edu.pl, Kouřimská, Lenka3 (AUTHOR) kourimska@af.czu.cz, Tarko, Tomasz5 (AUTHOR) tomasz.tarko@urk.edu.pl, Franczyk-Żarów, Magdalena1 (AUTHOR) tomasz.tarko@urk.edu.pl
Publikováno v:
International Journal of Molecular Sciences. Jul2024, Vol. 25 Issue 13, p7256. 17p.
Autor:
Škvorová, Petra, Kulma, Martin, Božik, Matěj, Kurečka, Michal, Plachý, Vladimír, Slavíková, Daniela, Šebelová, Kateřina, Kouřimská, Lenka
Publikováno v:
In Food Chemistry 30 May 2024 441
Autor:
Kvasnička, František, Kouřimská, Lenka, Bleha, Roman, Škvorová, Petra, Kulma, Martin, Rajchl, Aleš
Publikováno v:
In Journal of Chromatography A 26 April 2023 1695
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Škvorová, Petra
This thesis treats of Célestin Freineťs pedagogy and of his "Free Writing" technique. The theoretical part describes the circumstance of Freineťs pedagogy's emergence in its historical context, reformation movements in former Czechoslovakia, and c
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-266633
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Applied Sciences (2076-3417); Mar2024, Vol. 14 Issue 6, p2610, 13p
Autor:
Fernández-Cusimamani, Eloy, Bharati, Rohit, Javůrková, Tereza Anna, Škvorová, Petra, Paznocht, Luboš, Kotikova, Zora, Kouřimská, Lenka, Orsák, Matyáš
Publikováno v:
Horticulturae; Jan2024, Vol. 10 Issue 1, p22, 14p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.