Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Šercer, Mario"'
Autor:
Viderščak, Dalibor, Schauperl, Zdravko, Godec, Matjaž, Donik, Črtomir, Paulin, Irena, Šercer, Mario, Ćatić, Amir, Alar, Željko, Pustički, Daniel
Publikováno v:
In Journal of Materials Research and Technology May-June 2024 30:6218-6226
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings of the Design Society; May2024, Vol. 4, p703-712, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Technical Journal / Tehnički Glasnik; Mar2024, Vol. 18 Issue 1, p87-91, 5p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Tehnički Vjesnik, Vol 29, Iss 1, Pp 101-107 (2022)
Tehnički vjesnik
Volume 29
Issue 1
Tehnički vjesnik
Volume 29
Issue 1
Predicting the quality of the robot end-effector grasp quality during an industrial robot manipulator operation can be an extremely complex task. As is often the case with such complex tasks, Artificial Intelligence methods may be applied to attempt
AlSi10Mg legura je radi svog gotovo eutektičkog sastava vrlo zastupljena kao ljevačka legura za izradu dijelova u automobilskoj i zrakoplovnoj industriji te za izradu izmjenjivača topline. Primjenom LPBF aditivnog postupka izrade dijelova AlSi10Mg
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=57a035e5b1ae::83b655ce4d2ec019adb24e840f8175c0
https://www.bib.irb.hr/1283321
https://www.bib.irb.hr/1283321
Publikováno v:
Pomorstvo
Volume 35
Issue 2
Volume 35
Issue 2
Determining the residuary resistance per unit weight of displacement is one of the key factors in the design of vessels. In this paper, the authors utilize two novel methods – Symbolic Regression (SR) and Gradient Boosted Trees (GBT) to achieve a m