Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Šenková, Kateřina"'
Autor:
Šenková, Kateřina
The diploma thesis deals with strategic brand management. Analyzes the brand of both internal and external pesrpectives and presents a comprehensive analysis of the company’s brand. Factors influencing the customer loyalty and their importance in t
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-443012
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Šenková, Kateřina
The aim of this study ‘’Consequences of Introducing Electronic Registration of Sales for the Business Community’’ is to analyse the issue of electronic registration of sales in the Czech Republic (Czech abbr. EET), evaluate the 1st and the 2n
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::f2cc89833e312ba63af11193ca4107ac
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-429025
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-429025
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Ceska a slovenska oftalmologie : casopis Ceske oftalmologicke spolecnosti a Slovenske oftalmologicke spolecnosti [Cesk Slov Oftalmol] 2024; Vol. 80 (6), pp. 308-316.