Zobrazeno 1 - 10
of 104
pro vyhledávání: '"ŠULIGOJ, Metod"'
Autor:
Santarcangelo, Maria, Sanchis, Elisardo, Maltese, Teresa, Santarcangelo, Vito, Sinitò, Diego, Poniszewska-Marańda, Aneta, ŠULIGOJ, METOD, Jesus, Alcidio
VET (Vocational Education and Training) Reforms and Labour Market reforms have started a process aimed at filling the gap between demand and supply of competences. The demand of competences, in fact, is affected by factors requiring the constant adju
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/74910
Autor:
Kennell, James, Šuligoj, Metod
Publikováno v:
In Annals of Tourism Research September 2024 108
Autor:
Šuligoj, Metod, Kavrečič, Petra
Publikováno v:
Journal of Southeast European & Black Sea Studies; Dec2024, Vol. 24 Issue 4, p699-718, 20p
Autor:
Šuligoj, Metod
Publikováno v:
Društvena istraživanja - Časopis za opća društvena pitanja / Social Research - Journal for General Social Issues. 31(3):405-427
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1073080
Autor:
Šuligoj, Metod1 (AUTHOR) Metod.suligoj@fts.upr.si
Publikováno v:
Journal of Vacation Marketing. Oct2024, Vol. 30 Issue 4, p661-676. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Šuligoj Metod
Publikováno v:
Moravian Geographical Reports, Vol 26, Iss 1, Pp 14-26 (2018)
Slovenia represents a key source in the tourist market for the new post-Yugoslavian states, but little is known about Slovenians’ tourism practices, especially in relation to the post-communist dimension. The term “Yugonostalgia” came into exis
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/259c70d61ae444c187213852080684f6
Autor:
Šuligoj, Metod, Sinkovič, Ljudmila
Publikováno v:
Historický časopis / Journal of History. 66(4):629-648
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=774372
Autor:
Šuligoj Metod, Maruško Helena
Publikováno v:
Organizacija, Vol 50, Iss 4, Pp 314-323 (2017)
Background and Purpose: Tourists from the Islamic world are significant stakeholders in the tourism market. The purpose of this paper is to identify the key aspects of halal tourism in connection with the hotel industry. Furthermore, we want to deter
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d66ac51e1b004a67baffee80b00712e4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.