Zobrazeno 1 - 10
of 14
pro vyhledávání: '"Ştefan, Veronica"'
Publikováno v:
Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE) / Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE). 7(01):42-49
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=25783
Publikováno v:
Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE) / Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE). 7(01):78-84
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=25748
Publikováno v:
Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE) / Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE). 6(01):195-202
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=129072
Autor:
Ştefan, Veronica, Granic, Andrina
Publikováno v:
Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE) / Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE). 6(01):39-46
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=129026
Autor:
Ştefan, Veronica, Gramatovici, Radu, Popescu, Virgil Daniel, Roceanu, Ion, Lazo, Florin, Popescu, Maria-Magdalena
Publikováno v:
Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE) / Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE). 5(01):11-16
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=38748
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings of the European Conference on e-Learning (ECEL); 2009, p558-565, 8p, 2 Color Photographs, 1 Diagram