Zobrazeno 1 - 10
of 58
pro vyhledávání: '"Ştefănescu, Roxana"'
Autor:
Kishton, Rigel J., Patel, Shashank J., Decker, Amy E., Vodnala, Suman K., Cam, Maggie, Yamamoto, Tori N., Patel, Yogin, Sukumar, Madhusudhanan, Yu, Zhiya, Ji, Michelle, Henning, Amanda N., Gurusamy, Devikala, Palmer, Douglas C., Stefanescu, Roxana A., Girvin, Andrew T., Lo, Winifred, Pasetto, Anna, Malekzadeh, Parisa, Deniger, Drew C., Wood, Kris C., Sanjana, Neville E., Restifo, Nicholas P.
Publikováno v:
In Cell Reports 2 August 2022 40(5)
Autor:
Petrova, Elitsa, Ştefănescu, Roxana
Publikováno v:
Przegląd Nauk o Obronności / Defence Science Review. (15):1-12
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1107261
Publikováno v:
Стратегии на образователната и научната политика / Strategies for Policy in Science and Education. 29(4):390-401
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=974610
Autor:
Ştefănescu, Roxana
Publikováno v:
Стратегии на образователната и научната политика / Strategies for Policy in Science and Education. 28(3):261-272
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=873303
Channelrhodopsins-2 (ChR2) are a class of light sensitive proteins that offer the ability to use light stimulation to regulate neural activity with millisecond precision. In order to address the limitations in the efficacy of the wild-type ChR2 (ChRw
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1304.5635
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE) / Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE). 9(01):315-320
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=105184
Publikováno v:
In Seizure: European Journal of Epilepsy December 2012 21(10):748-759