Zobrazeno 1 - 10
of 167
pro vyhledávání: '"ŞENGÖZ, BURAK"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Volume: 24, Issue: 71 501-508
Dokuz Eylül Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Fen ve Mühendislik Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Fen ve Mühendislik Dergisi
Based on the standard design of flexible pavement structure conducted in Turkey, only subbase course layer is affected by the variation of subgrade strength and other pavement layers (wearing course, binder course, asphalt concrete (AC) base course,
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Sürücüsüz araç teknolojilerindeki gelişmeler bu araçların trafik akımına dahil olması yakıngelecekte mümkün kılınacaktır. Sürücülü ve sürücüsüz araçların bir arada bulunduğu trafiktesürücüsüz araçların ağır taşıt
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2605::2c6717339cc520156d91ea179ca3e42f
https://avesis.deu.edu.tr/publication/details/e1c61a91-b53b-48f1-8d97-4c0f3152de7b/oai
https://avesis.deu.edu.tr/publication/details/e1c61a91-b53b-48f1-8d97-4c0f3152de7b/oai
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
DURMAZ, Çağla1 cagladurmaz@gmail.com, ŞENGÖZ, Burak2 burak.sengoz@deu.edu.tr, KAYA ÖZDEMİR, Derya2 d.kaya@deu.edu.tr, TOPAL, Ali2 ali.topal@deu.edu.tr, ALMUSAWI, Ali1 alialmusawi.engin89@gmail.com
Publikováno v:
Firat University Journal of Engineering Science. Sep2020, Vol. 32 Issue 2, p541-548. 8p.
The objective of this study was to improve the performance of flexible pavement through suitable aggregate gradation. Thus, initially, the dynamic modulus of asphalt mixtures |E*| for different aggregate gradations were predicted, and suitable aggreg
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2605::bef6c2e70cef53d65b30190db2c7fc88
https://avesis.deu.edu.tr/publication/details/a8ec487f-09ad-4fe1-a948-4a652b57d1f3/oai
https://avesis.deu.edu.tr/publication/details/a8ec487f-09ad-4fe1-a948-4a652b57d1f3/oai
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.