Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"ŞAHİN, Candan Hasret"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Şahin, Candan Hasret
Otizm spektrum bozukluğu (OSB) olan çocukların sınırlı ve tekrarlayıcı davranış özellikleri, duyusal olarak aşırı duyarlılık/duyarsızlık gibi yaşadıkları durumlar onların çevreden gelen tüm uyaranları aynı anda algılayıp y
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10208::be834060cc7153f95b0e2725dded0d85
https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/329080
https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/329080
Publikováno v:
Volume: 7, Issue: 1 86-113
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
Çocuğu otizm spektrum bozukluğu (OSB) olan aileler ile gerçekleştirilmiş nitel çalışmalarda ailenin, çocuğun tanısını öğrenmesi ile birlikte başlayan uyum sürecinin ve bu süreçteki deneyimlerinin incelendiği görülmektedir. Çoc
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::cd742db915328b8204a2359a7e2c59b5
https://dergipark.org.tr/tr/pub/enad/issue/43049/521337
https://dergipark.org.tr/tr/pub/enad/issue/43049/521337
Publikováno v:
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi, Vol 7, Iss 1, Pp 1-28 (2019)
WOS: 000461078400004
Qualitative studies that involved the parents of children diagnosed with autism spectrum disorders tend to focus on the adaptation efforts of parents after learning of the diagnosis and their experiences at the time. Identif
Qualitative studies that involved the parents of children diagnosed with autism spectrum disorders tend to focus on the adaptation efforts of parents after learning of the diagnosis and their experiences at the time. Identif
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a958e235d959fb6f127f11a3fe8aab06
https://hdl.handle.net/20.500.12619/44595
https://hdl.handle.net/20.500.12619/44595