Zobrazeno 1 - 10
of 62
pro vyhledávání: '"İnce, Gonca"'
Autor:
Gökşen, Ayşenur1 (AUTHOR) aysenurgoksen@tarsus.edu.tr, İnce, Gonca2 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 3/13/2024, Vol. 19 Issue 3, p1-15. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
İNCE, Gonca, YILDIRIM, Nurcan
Publikováno v:
Journal of Education for Life / Yaşadıkça Eğitim Dergisi; 2024, Vol. 38 Issue 3, p567-585, 19p
Publikováno v:
Biomedical Human Kinetics, Vol 12, Iss 1, Pp 105-114 (2020)
Study aim: This study was performed to investigate the effects of an eight-week multi-model sport activity home programme on function of children with cerebral palsy.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a78d0942d11a45ccaca82e904cb52161
Autor:
İNCE, Gonca
Publikováno v:
Journal of National Education / Millî Eğitim Dergisi; Winter2024, Issue 241, p277-296, 20p
Publikováno v:
Cukurova Medical Journal / Çukurova Üniversitesi Tip Fakültesi Dergisi. 2021, Vol. 46 Issue 2, p814-824. 11p.
Publikováno v:
Volume: 9, Issue: 4 339-349
Journal of Gifted Education and Creativity
Journal of Gifted Education and Creativity
This study aims to examine the attitudes and awareness of gifted and typically developing children towards sports. The general survey method was used in the research. A total of 203 students at the Science and Arts Center, Türk Telekom Primary Schoo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::7f629d27272c53f98b88d0b8811b024b
https://dergipark.org.tr/tr/pub/jgedc/issue/74010/1188725
https://dergipark.org.tr/tr/pub/jgedc/issue/74010/1188725
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Trakya Journal of Education; May2023, Vol. 13 Issue 2, p1178-1194, 17p