Zobrazeno 1 - 10
of 11
pro vyhledávání: '"İNGEÇ, Şebnem Kandil"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Volume: 25, Issue: 2 309-326
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
This study was conducted in the Fall semester of 2005 at Gazi University Faculty of Education with the participation of 192 teacher candidates from different majors and years. There were four multiple choice problems that can be solved by using momen
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::87542586eb61a409bf03432c38470ca5
https://dergipark.org.tr/tr/pub/gefad/issue/6756/90861
https://dergipark.org.tr/tr/pub/gefad/issue/6756/90861
Publikováno v:
EDUCATION AND SCIENCE; Cilt 31, Sayı 139 (2006)
EĞİTİM VE BİLİM; Cilt 31, Sayı 139 (2006)
EĞİTİM VE BİLİM; Cilt 31, Sayı 139 (2006)
The purpose of this study was to investigate teacher candidates’ understandings of momentum and impulse and the relationships that they create in a concept map about these concepts. The data were collected towards the end of 2002 spring semester fr
Autor:
ORÇAN, Aslı, İNGEÇ, Şebnem KANDİL
Publikováno v:
Hacettepe University Journal of Education; Oct2016, Vol. 31 Issue 4, p628-643, 16p, 5 Charts
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
İngeç, Şebnem Kandil
Publikováno v:
Hacettepe University Journal of Education; 2008, Issue 35, p195-206, 12p, 6 Diagrams, 3 Charts
Publikováno v:
Analytical Sciences; December 2000, Vol. 16 Issue: 12 p1361-1362, 2p
Publikováno v:
Analytical Sciences; June 2000, Vol. 16 Issue: 6 p669-670, 2p