Zobrazeno 1 - 10
of 54
pro vyhledávání: '"İçme F"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Introduction: In this study, we investigated whether oxidant and antioxidant levels have a role in the pathophysiology of migraine and whether these measurements can be used effectively in the follow-up treatment.Materials and Methods: Thirty-one pat
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9491::fdabc1f0563af823e3ef5dd2018ae2bd
https://hdl.handle.net/20.500.12605/21860
https://hdl.handle.net/20.500.12605/21860
Objective: The goal of this study was to investigate the correlation between baseline S-100B protein levels and prognosis and the value of S-100B protein as a marker to determine the severity of head trauma in childhood. Material and Methots: The stu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9491::69ee67e27e8db77ffe6767df8abccba3
https://hdl.handle.net/20.500.12605/20850
https://hdl.handle.net/20.500.12605/20850
Objective: Organic phosphates (OP) bind covalently to acetylcholinesterase (AChE) and acetylcholine (Ach) accumulates in the synaptic cleft. Administering oximes before aging process causes breakage of the covalent bond between OP-AChE, and allows re
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9491::6d8f0d2a05d5431c886b4c2be8bdfcd9
https://hdl.handle.net/20.500.12605/12402
https://hdl.handle.net/20.500.12605/12402
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.