Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Đervida Ružica"'
Publikováno v:
Trendovi u Poslovanju, Vol 10, Iss 2, Pp 92-101 (2022)
The development of a modern company implies the effective implementation of various marketing strategies. Marketing strategies are the basis for an effective marketing plan that is an integral part of the company's business plan. The marketing plan i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b0bd51b6a72e416b8c290c1d3c8d5d15
Publikováno v:
Ekonomika Poljoprivrede (1979), Vol 66, Iss 1, Pp 127-142 (2019)
Promotion and sale of organic products require particular approach to introduce customers about the branding, packaging and advantages in comparison to conventional products. The aim of work is investigation which are sources of promotion of organic
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/076b4febf13241ada8204f6dd763f817
Publikováno v:
Trendovi u poslovanju / Trends in business. (20):92-101
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1089495
Autor:
Marković, Branka, Đervida, Ružica
Publikováno v:
International Journal of Economics & Law. 12(35):113-124
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1070155
Autor:
Marković, Branka, Đervida, Ružica
Publikováno v:
International Journal of Economics & Law. 12(34):125-135
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1060912
Publikováno v:
Economy & Market Communication Review / Casopis za Ekonomiju i Trzisne Komunikacije; Jun2023, Vol. 13 Issue 1, p288-299, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pešević, Slobodan1, Grujić, Miloš1, Đervida, Ružica1 ruzica.djervida@nubl.org, Lakić, Milica2 mlclaki@gmail.com
Publikováno v:
STED Journal: Journal of Social & Technological Development. Nov2023, Vol. 5 Issue 2, p50-61. 12p.