Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Červinková, Tereza"'
Autor:
Červinková, Tereza
Charles University Faculty of Pharmacy in Hradec Králové Department of Pharmacology & Toxicology Candidate: Tereza Červinková Supervisor: PharmDr. Lukáš Červený, Ph.D. Title: Beneficial Effects of 11β-HSD1 Inhibition on Cognitive Performance
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-388804
Autor:
Hubacek, Jaroslav A., Dusek, Ladislav, Majek, Ondrej, Adamek, Vaclav, Cervinkova, Tereza, Dlouha, Dana, Adamkova, Vera
Publikováno v:
In Clinica Chimica Acta August 2021 519:206-209
Autor:
Červinková, Tereza
The aim of this diploma thesis is to analyse brand management of one chosen company. The theoretical part of the thesis is focused on comprehensive explanation of brand management. At first brand and other related terms are explained from the marketi
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-192586
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Červinková, Tereza
Charles University Faculty of Pharmacy in Hradec Králové Department of Pharmacology & Toxicology Candidate: Tereza Červinková Supervisor: PharmDr. Lukáš Červený, Ph.D. Title: Beneficial Effects of 11β-HSD1 Inhibition on Cognitive Performance
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::31d6c8248116e87a97e03321a2dd07fe
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-484835
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-484835
Autor:
Červinková, Tereza
The aim of this diploma thesis is to analyse brand management of one chosen company. The theoretical part of the thesis is focused on comprehensive explanation of brand management. At first brand and other related terms are explained from the marketi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::385604e2a40268acd9d7098fb07397e9
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-192586
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-192586
Autor:
Červinková, Tereza
The first part describes the term export strategy itself, especially its marketing part and related theoretical terms. The second chapter introduces the concrete company - Crystalex, CZ. The third part gives reasons for the author's choice of two dif
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::ab5048953443949184ef048ed2541390
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-75231
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-75231