Zobrazeno 1 - 10
of 141
pro vyhledávání: '"Červinka Michal"'
Publikováno v:
Management şi Marketing, Vol 16, Iss 3, Pp 210-227 (2021)
Due to lack of sources, SMEs face certain problems when applying innovative activities. Since marketing communication tools enable to perform innovative actions, SMEs’ usage of such channels might provide solutions for them to overcome the barriers
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2ab00c42d391454285d1a189b44e75af
Publikováno v:
Turističko Poslovanje, Vol 2014, Iss 13, Pp 95-107 (2014)
The article titled Thematic Tourism vs. Mass Tourism in the Czech Republic is concerned with the relationship between thematic tourism, mass tourism and presuppositions of the tourism development. The authors aim is to compare the turnout of thematic
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0376adacbdb943c9ac8442a28c48f520
This paper is devoted to the study of the metric subregularity constraint qualification (MSCQ) for general optimization problems, with the emphasis on the nonconvex setting. We elaborate on notions of directional pseudo- and quasi-normality, recently
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1906.08337
Publikováno v:
Oeconomia Copernicana. 13(3):867-890
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1069016
We consider general nonlinear programming problems with cardinality constraints. By relaxing the binary variables which appear in the natural mixed-integer programming formulation, we obtain an almost equivalent nonlinear programming problem, which i
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1703.10637
Autor:
Červinka, Michal
Publikováno v:
In Transportation Research Procedia 2019 43:84-92
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings of the International Multidisciplinary Scientific GeoConference SGEM. 2017, Vol. 17 Issue 5-4, p765-772. 8p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Set-Valued & Variational Analysis; Mar2022, Vol. 30 Issue 1, p143-177, 35p