Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"Čížková, Kristýna"'
Autor:
Čížková, Kristýna
The aim of this work is to describe cognitive processing of a child with autistic spectrum disorder, to pause on its mechanisms and causes. The first part of the work presents a theoretical background for following interpretation of the data acquired
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-330082
Autor:
Vaňková, Lucie, Elbra, Tiiu, Pruner, Petr, Vašíček, Zdeněk, Skupien, Petr, Reháková, Daniela, Schnabl, Petr, Košťák, Martin, Švábenická, Lilian, Svobodová, Andrea, Bubík, Miroslav, Mazuch, Martin, Čížková, Kristýna, Kdýr, Šimon
Publikováno v:
In Palaeogeography, Palaeoclimatology, Palaeoecology 15 October 2019 532
Autor:
KADLEC, JAROSLAV1 kadlec@ig.cas.cz, ČÍŽKOVÁ, KRISTÝNA2 cizkovak@gli.cas.cz, ŠLECHTA, STANISLAV2 slechta@gli.cas.cz
Publikováno v:
Acta Musei Nationalis Pragae, Series B - Historia Naturalis. 2014, Vol. 70 Issue 1/2, p27-34. 8p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Čížková, Kristýna
Devonské vápence z lokality Branžovy byly podrobeny měření magnetické susceptibility v závislosti na teplotě, postupnému sycení magnetickým polem a demagnetování střídavým polem za účelem zjištění magnetomineralogických vlastno
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::8a2b944d5186d71032d35275021e60d8
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-201354
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-201354
Autor:
Čížková, Kristýna
The aim of this work is to describe cognitive processing of a child with autistic spectrum disorder, to pause on its mechanisms and causes. The first part of the work presents a theoretical background for following interpretation of the data acquired
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::14d9d46f60a4bfcc98be8928cb3472cf
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-500008
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-500008
Autor:
Čížková, Kristýna
The aim of this work is to find out if and how the structure of Self-Concept of a specific pupil population - intellectually talented pupils of different types of basic education - differs. In the theoretic part, the terms of Self-Concept and Talent
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::31f65ee6eb9195054f9130f63f6b563d
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-302549
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-302549
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.