Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"Üstün, Ulaş"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Volume: 10, Issue: 56 81-103
Turkish Psychological Counseling and Guidance Journal
Turkish Psychological Counseling and Guidance Journal
Preschool attendance rates have been increasing in recent decades yet there is some level of deviation throughout the participating countries in PISA. Finland and Singapore are the countries with a very high level of preschool attendance rates while
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::e214f2052d35318f27b1314730402cc4
https://hdl.handle.net/11494/3241
https://hdl.handle.net/11494/3241
Autor:
Üstün, Ulaş
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 2010 2(2):2789-2793
Autor:
KORUR, FİKRET, GÜNEŞ, BİLAL, ERYILMAZ, ALİ, ÖZDEMİR, ÖMER FARUK, TAŞLIDERE, ERDAL, YERDELEN DAMAR, SEVDA, KALTAKÇI GÜREL, DERYA, ÜSTÜN, ULAŞ, ÖZDEMİR, ERTUĞRUL, YILDIRIM, UFUK, ATEŞ, SALİH
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10046::00bc78e6db646a186cca5d4b64f1ea4f
https://avesis.gazi.edu.tr/publication/details/43d956a7-2996-49bf-a418-02e59c11d458/oai
https://avesis.gazi.edu.tr/publication/details/43d956a7-2996-49bf-a418-02e59c11d458/oai
Bu çalışmanın temel amacı, 2015 yılındaki PISA uygulamasında elde edilen veriden yararlanılarak, Türkiye’deki öğrencilerin fen okuryazarlığını etkileyen öğrenci ve okul düzeyindeki değişkenlerin belirlenmesidir. Böylece öğre
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3228::b1b808fa523469e2f619d3765f9b464c
https://hdl.handle.net/11494/2950
https://hdl.handle.net/11494/2950
The main purpose of this study is to investigate the student and school-level variables affecting Turkish students' science literacy using PISA 2015 data. In this way, we aim to build a hierarchical model of the variables predicting students' science
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3228::e7e958747d5bc713eabbcfd4bf7ad0c9
https://hdl.handle.net/11494/2164
https://hdl.handle.net/11494/2164