Zobrazeno 1 - 10
of 13
pro vyhledávání: '"Ünver, Ayşe Oğuz"'
Autor:
Arabacıoğlu, Sertaç, Ünver, Ayşe Oğuz, Şenler, Burcu, Okulu, Hasan Zühtü, Yılmaz, Yasemin Özdem, Muslu, Nilay
Publikováno v:
Education Technology Theory & Practice / Egitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama; Summer2022, Vol. 12 Issue 2, p328-350, 23p
Publikováno v:
Journal of National Education / Millî Eğitim Dergisi; Summer2022, Vol. 51 Issue 235, p1983-2008, 26p
Publikováno v:
Volume: 5, Issue: 1 24-42
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Afetler karşısında toplumun bütün katmanlarının farklı düzeylerde de olsa etkilendiği bir gerçektir. Toplumun afet zararlarının azaltılmasında etkin rol alabilmesi için toplum bilincinin artırılması şarttır ve bunun da en etkili
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::c8be30822fc738ba20fe2734be2ad8aa
https://dergipark.org.tr/tr/pub/balikesirnef/issue/3372/46534
https://dergipark.org.tr/tr/pub/balikesirnef/issue/3372/46534
Autor:
Karademir, Yusuf, Ünver, Ayşe Oğuz
Publikováno v:
Ilkogretim Online; 2018, Vol. 17 Issue 1, p156-186, 31p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Necatibey Faculty of Education Electronic Journal of Science & Mathematics Education; Jun2011, Vol. 5 Issue 1, p24-42, 19p, 7 Charts
Publikováno v:
International Electronic Journal of Environmental Education; Jan2011, Vol. 1 Issue 2, p141-149, 9p
Autor:
Ünver, Ayşe Oğuz
Publikováno v:
Necatibey Faculty of Education Electronic Journal of Science & Mathematics Education; 2010, Vol. 4 Issue 1, p11-28, 18p, 7 Illustrations, 3 Charts