Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"Ünalan, Pemra C."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tülek, Zeliha, Özakgül, Aylin, Alankaya, Naile, Dik, Aynur, Kaya, Alper, Ünalan, Pemra C., Özaydin, Ayşe Nilüfer, İdrisoğlu, Halil Atilla
Publikováno v:
Amyotrophic Lateral Sclerosis & Frontotemporal Degeneration; Feb2023, Vol. 24 Issue 1/2, p125-132, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Nobel Medicus Journal. Jan-Apr2017, Vol. 13 Issue 1, p61-69. 9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 9, Iss 1, p 73 (2009)
Abstract Background Lectures supported by theatrical performance may enhance learning and be an attractive alternative to traditional lectures. This study describes our experience with using theatre in education for medical students since 2001. Metho
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/60360c1ec01a4b5c87144c9d2552814e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
ÜNALAN, Pemra C., KALAÇA, Sibel, ÇİFÇİLİ, Serap, UZUNER, Arzu, AKMAN, Mehmet, SARIKAYA, Özlem, GÜLPINAR, Mehmet Ali
Publikováno v:
Volume: 22, Issue: 22 10-16
Tıp Eğitimi Dünyası
Tıp Eğitimi Dünyası
Basic medical skills and attitudes that should be acquired at the end of undergraduate medical education are defined as universal standarts. Education programs which begin before clinical years, learner centered, target problem solving, integrated, c
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::02e68bcb2a7c8799b46348e846fa8719
https://dergipark.org.tr/tr/pub/ted/issue/21305/228632
https://dergipark.org.tr/tr/pub/ted/issue/21305/228632