Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"ÜSTÜN, ULAŞ"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Üstün, Ulaş
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 2010 2(2):2789-2793
Publikováno v:
Volume: 10, Issue: 56 81-103
Turkish Psychological Counseling and Guidance Journal
Turkish Psychological Counseling and Guidance Journal
Preschool attendance rates have been increasing in recent decades yet there is some level of deviation throughout the participating countries in PISA. Finland and Singapore are the countries with a very high level of preschool attendance rates while
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::e214f2052d35318f27b1314730402cc4
https://hdl.handle.net/11494/3241
https://hdl.handle.net/11494/3241
Autor:
KORUR, FİKRET, GÜNEŞ, BİLAL, ERYILMAZ, ALİ, ÖZDEMİR, ÖMER FARUK, TAŞLIDERE, ERDAL, YERDELEN DAMAR, SEVDA, KALTAKÇI GÜREL, DERYA, ÜSTÜN, ULAŞ, ÖZDEMİR, ERTUĞRUL, YILDIRIM, UFUK, ATEŞ, SALİH
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10046::00bc78e6db646a186cca5d4b64f1ea4f
https://avesis.gazi.edu.tr/publication/details/43d956a7-2996-49bf-a418-02e59c11d458/oai
https://avesis.gazi.edu.tr/publication/details/43d956a7-2996-49bf-a418-02e59c11d458/oai
Autor:
Üstün, Ulaş, Eryılmaz, Ali
Publikováno v:
Volume: 2, Issue: 2 93-114
Studies in Educational Research and Development
Studies in Educational Research and Development
Finnish students have been showing outstanding achievement in each domain since the very first The Programme for International Student Assessment (PISA) in 2000. Finland has consistently been not only one of the top achievers but one of the countries
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::5902a4d0cc72927278ab0d2a2120fa1f
https://dergipark.org.tr/tr/pub/serd/issue/41911/486807
https://dergipark.org.tr/tr/pub/serd/issue/41911/486807
Bu çalışmanın temel amacı, 2015 yılındaki PISA uygulamasında elde edilen veriden yararlanılarak, Türkiye’deki öğrencilerin fen okuryazarlığını etkileyen öğrenci ve okul düzeyindeki değişkenlerin belirlenmesidir. Böylece öğre
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3228::b1b808fa523469e2f619d3765f9b464c
https://hdl.handle.net/11494/2950
https://hdl.handle.net/11494/2950