Zobrazeno 1 - 10
of 52
pro vyhledávání: '"ÜLKÜMEN, GÜLDEN"'
Publikováno v:
Management Science, 2017 Feb 01. 63(2), 497-518.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/44164967
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
ÜLKÜMEN, GÜLDEN1 ulkumen@marshall.usc.edu, THOMAS, MANOJ2 mkt27@johnson.cornell.edu
Publikováno v:
Journal of Marketing Research (JMR). Apr2013, Vol. 50 Issue 2, p194-206. 13p. 1 Illustration, 1 Diagram, 1 Chart, 2 Graphs.
Autor:
Ülkümen, Gülden1, Cheema, Amar2
Publikováno v:
Journal of Marketing Research (JMR). Dec2011, Vol. 48 Issue 6, p958-969. 12p. 1 Diagram, 3 Graphs.
Publikováno v:
Journal of Marketing Research (JMR). Aug2010, Vol. 47 Issue 4, p659-671. 13p. 2 Charts, 1 Graph.
Autor:
ÜLKÜMEN, GÜLDEN1 ulkumen@marshall.usc.edu, THOMAS, MANOJ2 mkt27@johnson.cornell.edu, MORWITZ, VICKI G.3 vmorwitz@sternnyu.edu
Publikováno v:
Journal of Consumer Research. Aug2008, Vol. 35 Issue 2, p245-256. 12p. 1 Diagram, 3 Graphs.
Publikováno v:
Journal of Consumer Psychology, 2013 Oct 01. 23(4), 515-525.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45105830
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Marketing Research, 2006 Nov 01. 43(4), 642-653.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/30162437
Autor:
Fox, Craig R.1 (AUTHOR) craig.fox@anderson.ucla.edu, Ülkümen, Gülden2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Thinking & Reasoning. Nov2017, Vol. 23 Issue 4, p483-491. 9p. 5 Charts.