Zobrazeno 1 - 10
of 187
pro vyhledávání: '"Özge Öz"'
Publikováno v:
Anadolu Hemşirelik ve Sağlık Bilimleri Dergisi, Vol 24, Iss 2, Pp 246-254 (2021)
Aim: This research was conducted descriptively to examine the attitudes and satisfaction levels of nursing students towards distance education during the Covid-19 pandemic process. Method: This research was conducted with 416 nursing students betwee
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a8afe9bfde834d0c84e1541709e11285
Publikováno v:
Ankara Medical Journal, Vol 21, Iss 1, Pp 163-175 (2021)
INTRODUCTION: This study was conducted in order to assess the impact of Gender Awareness Training on gender role attitudes of women workers. METHODS: The research was conducted with a pre-test – post-test model in a non-randomized single group with
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/53fb8ff0ba2e4b2c8caa8fb4888a273b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Turkish Migration Conference 2015 Selected Proceedings. :374-380
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/chapter-detail?id=845744
Publikováno v:
Journal of Wound, Ostomy & Continence Nursing. 49:551-557
This purpose of this study was to develop an instrument, the Urinary Incontinence Awareness and Attitude Scale (URINAS), to measure incontinence awareness and attitude, and to evaluate its reliability and validity.Instrument development and psychomet
Autor:
Özge ÖZGEN, Banu DEMİREL
Publikováno v:
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, Vol 26, Iss 4, Pp 1667-1695 (2024)
ABSTRACT: This study was conducted on gamification, sustainability learning, and business education dimensions. The main objective of this study is to synthesize the empirical evidence already available to gain a comprehensive understanding of how ga
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9323fae58c014b6a8c266ca754cfa5f9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.