Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"Özdemir, İ. Elif Yetkin"'
This study aims to examine teacher's noticing and noticing strategies towards student's mathematical thinking process. The case study was conducted in the lessons of a mathematics teacher teaching at the seventh grade level of a middle school in Anka
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4866::ac142fcbd1df592d8b68e2b798319843
https://hdl.handle.net/20.500.12451/8924
https://hdl.handle.net/20.500.12451/8924
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Online Journal of Education & Teaching; 2022, Vol. 9 Issue 1, p449-470, 22p
Autor:
Yıldız, Pınar, Özdemir, İ. Elif Yetkin
Publikováno v:
Journal of Pedagogical Research (JPR); Dec2021, Vol. 5 Issue 4, p172-188, 17p
Publikováno v:
International Journal of Progressive Education; Jun2019, Vol. 15 Issue 3, p194-206, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
School Science & Mathematics; May2013, Vol. 113 Issue 5, p248-258, 11p
Autor:
Özdemir, İ. Elif Yetkin
Publikováno v:
Hacettepe University Journal of Education; 2008, Issue 35, p362-373, 10p
Autor:
Bozkurt, Erhan
Bu araştırmada ortaokul matematik öğretmenlerinin ders araştırması uygulamalarında matematik öğretim görevlerine yönelik grup olarak sergilemiş oldukları hazırlık ve yansıtma faaliyetlerinin incelenmesi amaçlanmıştır. Araştırma
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::41d9a65e0d21e2054da97956bf39b648
http://hdl.handle.net/11655/1899
http://hdl.handle.net/11655/1899