Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"Özöğür‐Akyüz, Süreyya"'
Autor:
Ozogur-akyuz, Sureyya
A subfield of artificial intelligence, machine learning (ML), is concerned with the development of algorithms that allow computers to &ldquo
learn&rdquo
ML is the process of training a system with large number of examples, extracting rules
learn&rdquo
ML is the process of training a system with large number of examples, extracting rules
Externí odkaz:
http://etd.lib.metu.edu.tr/upload/3/12610381/index.pdf
Ensemble techniques are frequently encountered in machine learning and engineering problems since the method combines different models and produces an optimal predictive solution. The ensemble concept can be adapted to deep learning models to provide
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2302.05950
Publikováno v:
In Information Sciences May 2021 557:373-381
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ammar Ali, Muhammad1 (AUTHOR) muhammadammar.ali@bahcesehir.edu.tr, Özöğür‐Akyüz, Süreyya1 (AUTHOR), Duru, Adil Deniz2 (AUTHOR) deniz.duru@marmara.edu.tr, Caliskan, Melisa1 (AUTHOR), Demir, Ceylan3 (AUTHOR), Bostancı, Tuğba4 (AUTHOR), Elsallak, Farouk1 (AUTHOR), Shkokani, Mohammad1 (AUTHOR), Dokur, Zümray5 (AUTHOR), Ölmez, Tamer5 (AUTHOR), Ergün, Can4 (AUTHOR), Bebek, Nerses6 (AUTHOR), Yilmaz, Gizem7 (AUTHOR)
Publikováno v:
Computational Intelligence. Jun2022, Vol. 38 Issue 3, p1163-1182. 20p.
Autor:
Özöğür‐Akyüz, Süreyya1 (AUTHOR) sureyya.akyuz@eng.bau.edu.tr, Otar, Buse Çisil2 (AUTHOR), Atas, Pınar Karadayı3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Computational Intelligence. Feb2020, Vol. 36 Issue 1, p297-319. 23p.
Publikováno v:
Computational Economics; Oct2023, Vol. 62 Issue 3, p1215-1232, 18p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.