Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Örek, Alp"'
Autor:
Yılmaz, Enver Demirel, Ünal, Özge, Palancı, Mehmet, Kandemir, Mehmet, Örek, Alp, Akkın, Gözde, Demir, Türkay, Üstündağ, Mehmet Fatih, Naşit Gürçağ, Seniha, Aydemir, Ömer, Selçuk, Ziya
Publikováno v:
EDUCATION AND SCIENCE; Cilt 40, Sayı 179 (2015)
EĞİTİM VE BİLİM; Cilt 40, Sayı 179 (2015)
EĞİTİM VE BİLİM; Cilt 40, Sayı 179 (2015)
The purpose of this study is developing adolescent form (11-16 years old) of Nine Types Temperament Scale (NTTS) depending on Nine Types Temperament Model (Study 1) and evaluating and searching the relationship between Attention Deficit and Hyperacti
Autor:
Demirel, Enver Yılmaz, Ünal, Özge, Palancı, Mehmet, Kandemir, Mehmet, Örek, Alp, Akkın, Gözde
Bu çalışmanın amacı, Dokuz Tip Mizaç Modeli (DTMM)ne dayalı olarak erişkinler için geliştirilen Dokuz Tip Mizaç Ölçeğinin (DTMÖ) 1 1 -16 yaş arası ergen formunu (DTMÖ -E) geliştirmek (Çalışma I) ve DTMM tipleri ile Dikkat Eksikl
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9506::86d4b8e513d76fa78de662550f741810
https://hdl.handle.net/20.500.12587/1224
https://hdl.handle.net/20.500.12587/1224
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
YILMAZ, Enver Demirel, GENÇER, Görkem, ÜNAL, Özge, ÖREK, Alp, AYDEMİR, Ömer, DEVECI, Erdem, KIRPINAR, İsmet
Publikováno v:
Anatolian Journal of Psychiatry / Anadolu Psikiyatri Dergisi; 2015, Vol. 16 Issue 2, p95-103, 9p
Autor:
Yılmaz, Enver Demirel, Gençer, Ali Görkem, Aydemir, Ömer, Yılmaz, Ayşe, Kesebir, Sermin, Ünal, Özge, Örek, Alp, Bilici, Mustafa
Publikováno v:
Education & Science / Egitim ve Bilim; 2014, Vol. 39 Issue 171, p115-137, 23p