Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Öksüz, Esra"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Öksüz, Esra, Tabak, Hasan
YÖK Tez No: 738351 Bu araştırmada okul yöneticilerinin öğretmenler arasındaki farklılıkları yönetme durumlarına ilişkin öğretmen görüşlerini belirlemek amaçlanmıştır. Tarama modelinde yürütülen bu araştırmanın evrenini 202
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3145::acc82572317170f5e2a606d0b6a9d7b0
https://hdl.handle.net/11492/6817
https://hdl.handle.net/11492/6817
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Öksüz, Esra Üçok
Bu araştırmanın temel amacı örgüt içi iletişimin çalışan bağlılığı ve çalışan motivasyonuna etkisinin incelenmesi olarak belirlenmiştir. Bu amaca ek olarak örgüt içi iletişimin örgüt kültürüne göre farklılaşıp farklı
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3098::80d17fd2b287c21f51ddba4e3215b66f
http://hdl.handle.net/11424/217008
http://hdl.handle.net/11424/217008
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Öksüz, Esra Ecem
Tez (Yüksek Lisans) -- İstanbul Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, 2016
Thesis (M.Sc.) -- İstanbul Technical University, Institute of Science and Technology, 2016
Tez, aurası olmayan, hissiz fakat görüntü odaklı, sayı
Thesis (M.Sc.) -- İstanbul Technical University, Institute of Science and Technology, 2016
Tez, aurası olmayan, hissiz fakat görüntü odaklı, sayı
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::045636ada72c8f5a99c6362ec62a1e63
https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/637738
https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/637738
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.