Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"ÖZYILDIRIM, Gülnar"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
ÖZYILDIRIM, Gülnar, SABANCI, Ali
Publikováno v:
Volume: 12, Issue: 5 232-254
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Classroom management could be regarded as one of the fundamental components of the educational process. While managing classrooms, teachers could need guidance, especially in dilemmas and complex events. Ethical knowledge and ethical sensitivity coul
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::52a3c82c7bc7d1cbb62b7335ea0eb106
https://dergipark.org.tr/tr/pub/e-ijer/issue/66528/1018241
https://dergipark.org.tr/tr/pub/e-ijer/issue/66528/1018241
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Volume: 8, Issue: 2 131-155
Journal of Teacher Education and Educators
Journal of Teacher Education and Educators
This correlational survey study aims to determine classroom management beliefs and ethical sensitivity levels of prospective elementary mathematics teachers, to examine them in terms of various variables and to find out the relationship between these
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::cfd27f632e4aef45870c123ac1329dab
https://dergipark.org.tr/tr/pub/jtee/issue/48420/562384
https://dergipark.org.tr/tr/pub/jtee/issue/48420/562384
Autor:
KAYIKÇI, Kemal, ÖZYILDIRIM, Gülnar
Publikováno v:
Volume: 7, Issue: 4 1500-1524
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
Bu araştırmanın amacı, Milli Eğitim Bakanlığı İl Maarif Müfettişlerinin hem kendi birimleriiçinde hem de diğer birimlerdeki bireysel ve örgütsel faaliyetlerinde hissettikleri yalnızlıkduygusunun nedenlerini ve başa çıkma yolların
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::62b77e3d4140c417b79b06fa4a3671b9
https://dergipark.org.tr/tr/pub/enad/issue/49738/638123
https://dergipark.org.tr/tr/pub/enad/issue/49738/638123
Autor:
Özyildirim, Gülnar
Publikováno v:
Journal of Efficiency & Responsibility in Education & Science; 2021, Vol. 14 Issue 3, p180-194, 15p
Autor:
Özyildirim, Gülnar
örneklemler için tek faktörlü varyans analizi, parametrik testlerin varsayımlarınınBu çalışmanın amacı, öğretmen adaylarının sınıf yönetiminde etik duyarlıkdüzeylerini, özyeterlik inançlarını ve özyeterlik inancının etik d
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10208::6d4c1be20c3bf75014093e5bf5ea084f
https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/40248
https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/40248