Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"ÖZER, Ferah"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Özer, Ferah, Doğan, Nihal
Publikováno v:
Education & Science / Egitim ve Bilim; 2024, Vol. 49 Issue 217, p159-200, 42p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
ÖZTEKİN, Elifcan, ÖZER, Ferah, BELİN, Mervenur, BÖYÜKSOLAK, Arif, ERTAŞ, Güneş, MUTLU GÜLBAK, Gizem, PESEN, Melek, ŞEKER, Vuslat, TÜRKMEN, Canan
Publikováno v:
Volume: 37, Issue: 2 107-122
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
Bu çalışmanın amacı, Türkiye’de bir kamu üniversitesi eğitim fakültesi özelinde, araştırma görevlileri ve öğretim üyelerinin araştırma ortamına dair görüşlerini incelemektir. Çalışmaya katılan 14 araştırma görevlisi yar
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::20a0269abe28ee40c32882616652e7ca
https://dergipark.org.tr/tr/pub/buje/issue/58375/842254
https://dergipark.org.tr/tr/pub/buje/issue/58375/842254
Publikováno v:
Volume: 49 162-189
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Scientific inquiry (SI) is one of the most important components in achieving the goal of scientifically literate students. Although it is expressed differently in terms of understanding and skill in curricula, it is obvious that students who have an
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::db8e07764d842619176348016eef9318
https://dergipark.org.tr/tr/pub/pauefd/issue/53951/515080
https://dergipark.org.tr/tr/pub/pauefd/issue/53951/515080