Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"ÖZÜDOĞRU, Fatma"'
Autor:
Delen, İbrahim1 (AUTHOR) ibrahim.delen@usak.edu.tr, Özüdoğru, Fatma1 (AUTHOR), Demir, Kadir2 (AUTHOR), Buber, Ayse3 (AUTHOR), Erdogmus, Yasemin Kahyaoglu4 (AUTHOR), Demir, Elif Bugra Kuzu4 (AUTHOR), Coban, Gul Unal5 (AUTHOR), Akpinar, Ercan4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Research in Engineering Design. Jan2024, Vol. 35 Issue 1, p97-113. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
SAKALLIOĞLU, Gülten1 gultensakallioglu01@gmail.com, ÖZÜDOĞRU, Fatma2 fatma.ozudogru@usak.edu.tr
Publikováno v:
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitisü Dergisi. Aug2022, Vol. 15 Issue 41, p70-107. 38p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
SAKALLIOĞLU, Gülten, ÖZÜDOĞRU, Fatma
Publikováno v:
Issue: 41 70-107
Adiyaman University Journal of Social Sciences
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Adiyaman University Journal of Social Sciences
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
The aim of this study is to determine curriculum fidelity levels of teachers and examine their curriculum fidelity according to some variables such as gender, age, teaching experience, level of school, field, the faculty they graduated from, in-servi
Autor:
Özüdoğru, Fatma
Publikováno v:
Croatian Journal of Education : Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje
Volume 24.
Issue 4.
Volume 24.
Issue 4.
The goal of this paper is to adapt Culturally Responsive Classroom Management Self-Efficacy (CRCMSE) scale to Turkish and explore the level of teachers’ CRCMSE and how they employ culturally responsive teaching and classroom management by utilizing
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
ÖZCAN, ERKAN, ÜNAL ÇOBAN, GÜL, AKPINAR, ERCAN, KAHYAOĞLU, YASEMİN, DEMİR, KADİR, BÜBER KILINÇ, AYŞE, ÖZÜDOĞRU, FATMA, DELEN, İBRAHİM, KUZU DEMİR, ELİF BUĞRA
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2605::a53c292b4337cc4f4dd3769776bf2061
https://avesis.deu.edu.tr/publication/details/f1546341-5a85-4fe1-a860-91ae5e688a2b/oai
https://avesis.deu.edu.tr/publication/details/f1546341-5a85-4fe1-a860-91ae5e688a2b/oai
Autor:
Özüdoğru, Fatma
Publikováno v:
I.e.: Inquiry in Education; 2022, Vol. 14 Issue 2, p1-28, 28p
Autor:
ÖZÜDOĞRU, Fatma
Publikováno v:
Volume: 23, Issue: 2 458-475
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
This research aimed to reveal teachers’ perception of 2018 Turkish national curriculum change. The research was designed as a mixed method research. 306 teachers participated in the quantitative phase of the study and eight teachers participated in
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::802a41ed9ba16ec38f70089094b5bcfa
https://dergipark.org.tr/tr/pub/erziefd/issue/64700/801060
https://dergipark.org.tr/tr/pub/erziefd/issue/64700/801060