Zobrazeno 1 - 10
of 14
pro vyhledávání: '"ÖZÇAKIR, Bilal"'
Publikováno v:
Participatory Educational Research; Jul2024, Vol. 11 Issue 4, p115-139, 25p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
KONCA, Ahmet Sami, ÖZÇAKIR, Bilal
Publikováno v:
Volume: 10, Issue: 4 1648-1671
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Mathematical contents in early childhood have important places in children's future educational life. As with every educational level in the preschool period, the quality of education is directly related to the knowledge and skills of teachers and th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::7a45248e102ecbf6a452e7f4387c30c4
https://dergipark.org.tr/tr/pub/cije/issue/67321/894044
https://dergipark.org.tr/tr/pub/cije/issue/67321/894044
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Acta Didactica Napocensia; 2020, Vol. 13 Issue 2, p30-42, 13p
Autor:
Özçakir, Bilal
Bu çalışmada, ortaokul öğrencilerinin uzamsal zekalarının geliştirmeye yönelik artırılmış gerçeklik tabanlı bir öğretim aracının tasarımı ve geliştirilmesi ile yedinci sınıf öğrencilerinin bu araç ile yaptıkları farklı u
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10208::0e6d49328865d738ddd7217f9db14e6d
https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/680138
https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/680138
Autor:
ÖZÇAKIR, Bilal, ÇAKIROĞLU, Erdinç
Publikováno v:
International Journal for Mathematics Teaching & Learning; 2019, Vol. 20 Issue 2, p257-271, 15p