Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"ÓSKARSDÓTTIR, EDDA"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gunnþórsdóttir, Hermína, Sverrisdóttir, Anna Björk, Þrastardóttir, Bergljót, Óskarsdóttir, Edda, Ragnarsdóttir, Hanna
Publikováno v:
European Journal of Special Needs Education; Dec2024, Vol. 39 Issue 6, p928-945, 18p
Publikováno v:
Journal of Educational Administration, 2020, Vol. 58, Issue 5, pp. 521-537.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JEA-10-2019-0190
Publikováno v:
In International Encyclopedia of Education Edition: Fourth Edition. 2023:243-253
Autor:
Guðjónsdóttir, Hafdís1, Óskarsdóttir, Edda1 eddao@hi.is
Publikováno v:
European Journal of Teacher Education. Jan2020, Vol. 43 Issue 1, p95-109. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Icelandic Journal of Education / Timarit um Uppeldi og Menntun; 2022, Vol. 31 Issue 2, p45-63, 19p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Justin JW Powell, Merz-Atalik, Kerstin, Ališauskienė, Stefanija, Brendel, Michelle, Echeita, Gerardo, Guðjónsdóttir, Hafdís, Karlsdóttir, Jóhanna, Melienė, Rita, Miltenienė, Lina, Óskarsdóttir, Edda, Persson, Bengt, Persson, Elisabeth, Simón, Cecilia, Sandoval, Marta, Schwartz, Anneli, Tiemann, Heike, Weber, Katja
Publikováno v:
In M., Schuelka, C., Johnstone, G., Thomas, & A. J., Artiles (Eds.), SAGE Handbook of Inclusion and Diversity in Education (pp. 321-337). London: SAGE (2019).
BASE-Bielefeld Academic Search Engine
BASE-Bielefeld Academic Search Engine
Teaching in inclusive settings may be considered a new, challenging task; however, successfully supporting diverse pupils in their learning process has always been at the heart of outstanding pedagogy. Vast differences both in the extent and the qual
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::83ffaf5b76f7dc4aa08ab737aadc2244
http://orbilu.uni.lu/handle/10993/36997
http://orbilu.uni.lu/handle/10993/36997
This paper is a result of a collaboration across three researchers: the first author is a leader of the support system at the Waterfront school (pseudonym used) whose practice is the focus of this study, and the second and third authors engaged in th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3712::1bb209d386a55c4f7421bafedd51466f
https://hdl.handle.net/20.500.11815/1636
https://hdl.handle.net/20.500.11815/1636