Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"É. De La Fontaine"'
Publikováno v:
Brain Stimulation, Vol 13, Iss 3, Pp 594-596 (2020)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9661b198b2b34b919ebbce011e23d376
Publikováno v:
Brain Stimulation, Vol 13, Iss 5, Pp 1157-1158 (2020)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/55e02ed4f8d242ca96ac490bbc94f794
Publikováno v:
Brain Stimulation, Vol 13, Iss 3, Pp 594-596 (2020)
Anterograde interference emerges when two differing tasks are learned in close temporal proximity, an effect repeatedly attributed to a competition between differing task memories. However, recent development alternatively suggests that initial learn
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::78f967c18ad24cb94112d92bb56dce99
Publikováno v:
Neurobiology of Learning and Memory. 185:107532
While the effects of rewards on memory appear well documented, the effects of punishments remain uncertain. Based on neuroimaging data, this study tested the hypothesis that, as compared to a neutral condition, a context allowing successful punishmen
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Brain Stimulation, Vol 13, Iss 5, Pp 1157-1158 (2020)
Publikováno v:
Proc Biol Sci
Anterograde interference emerges when two differing tasks are learned in close temporal proximity, an effect repeatedly attributed to a competition between differing task memories. However, recent development alternatively suggests that initial learn
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.