Zobrazeno 1 - 10
of 15
pro vyhledávání: '"Çukurbaşı, Barış"'
Publikováno v:
Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi / Celal Bayar University Journal of Social Sciences. 21(02):99-112
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1134098
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Informatics in Education - An International Journal. 20(1):47-68
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=936697
High School Students' Views on the PBL Activities Supported via Flipped Classroom and LEGO Practices
Autor:
Cukurbasi, Baris, Kiyici, Mubin
Publikováno v:
Journal of Educational Technology & Society, 2018 Apr 01. 21(2), 46-61.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26388378
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
In the scope of the study it was aimed to develop the acceptance scale of LEGO robotics instructional practices to determine the prospective teachers’ acception of LEGO robotics instructional practices. Scale development study was carried out with
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3678::8629f202f5ef664486258e4f26af6e98
http://hdl.handle.net/11772/2778
http://hdl.handle.net/11772/2778
Publikováno v:
EDUCATION AND SCIENCE; Cilt 41, Sayı 188 (2016): Eğitimde Teknoloji Entegrasyonu Uygulamaları Özel Sayısı
EĞİTİM VE BİLİM; Cilt 41, Sayı 188 (2016): Eğitimde Teknoloji Entegrasyonu Uygulamaları Özel Sayısı
EĞİTİM VE BİLİM; Cilt 41, Sayı 188 (2016): Eğitimde Teknoloji Entegrasyonu Uygulamaları Özel Sayısı
In Turkey, various ICT tools were integrated into the educational environments through the FATIH Project introduced by the Ministry of National Education while studies concerned with the effective use of ICT in the educational processes began to incr
Autor:
Çukurbaşı, Barış, Kıyıcı, Mübin
Publikováno v:
Inonu University Journal of the Faculty of Education (INUJFE); 2018, Vol. 19 Issue 1, p1-14, 14p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Çukurbaşı, Barış, Kıyıcı, Mübin
Publikováno v:
International Online Journal of Educational Sciences; Mar2017, Vol. 9 Issue 1, p191-206, 16p