Zobrazeno 1 - 10
of 103 265
pro vyhledávání: '"Çil BE"'
Autor:
Balasubramanian, S, Subramaniam, M Sai, Talasu, Sai Sriram, Krishna, P Yedu, Sai, Manepalli Pranav Phanindra, Mukkamala, Ravi, Gera, Darshan
Deep neural networks (DNNS) excel at learning from static datasets but struggle with continual learning, where data arrives sequentially. Catastrophic forgetting, the phenomenon of forgetting previously learned knowledge, is a primary challenge. This
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2410.23751
This paper proposes the context driven Critical Integrative Levels (CIL), a novel approach to lighting asset management in public libraries that aligns with the transformative vision of human-centric and integrative lighting. This approach encompasse
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2404.17554
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jørgensen, Jakob Sauer, Papoutsellis, Evangelos, Murgatroyd, Laura, Fardell, Gemma, Pasca, Edoardo
This article presents the algorithms developed by the Core Imaging Library (CIL) developer team for the Helsinki Tomography Challenge 2022. The challenge focused on reconstructing 2D phantom shapes from limited-angle computed tomography (CT) data. Th
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2310.01671
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.