Zobrazeno 1 - 10
of 462
pro vyhledávání: '"Çiğdem Kağitçibaşi"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
ARSLANTÜRK, Gökhan
Publikováno v:
Issue: 7 9-18
Temaşa Erciyes Üniversitesi Felsefe Bölümü Dergisi
Temaşa Erciyes Üniversitesi Felsefe Bölümü Dergisi
Çiğdem Kağıtçıbaşı, represent a succesful career for researchers andacademics working in the field of psychology in Turkey. Her contributions to theliterature of cross-cultural psychology and the works she left behind are stillpioneering scie
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::1d8b379b0a4de480bac0891e0fefcef1
https://dergipark.org.tr/tr/pub/temasa/issue/30505/330788
https://dergipark.org.tr/tr/pub/temasa/issue/30505/330788
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Joseph, Suad
Publikováno v:
Middle East Studies Association Bulletin, 1986 Dec 01. 20(2), 197-198.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23058933
Autor:
Weeks, Jane Sutherland
Publikováno v:
Population and Environment, 1987 Dec 01. 9(4), 242-243.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27503083
Autor:
Weiker, Walter F.
Publikováno v:
Turkish Studies Association Bulletin, 1978 May 01. 2(4), 11-11.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43383892
Autor:
GULICK, JOHN
Publikováno v:
Turkish Studies Association Bulletin, 1984 Sep 01. 8(2), 32-34.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43385158
Autor:
OLSON, EMELIE A.
Publikováno v:
Turkish Studies Association Bulletin, 1983 Sep 01. 7(2), 35-38.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43385124
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
McGregor, Rafe1, Park, Miriam Sang-Ah1,2 miriam.park@monash.edu
Publikováno v:
Teaching in Higher Education. Apr2019, Vol. 24 Issue 3, p332-345. 14p.